Blogia
Landerren Txokoa

"Budweiser zerbezaren falta dut"

"Budweiser zerbezaren falta dut" Hiri handiago batera joateak ikasketetan traba egingo ziola eta, Bilbora etorri da.

Patrick Byrne Chicagokoa da (AEB) izatez. Orain, baina, Bilbo du bizileku, eta gustura dago gurean; oraingoz behintzat. 22 urterekin ozeanoa zeharkatu du, ikasketak egiten jarraitzeko eta esperientzia berri bat bizitzeko.

Zergatik etorri zara Euskal Herrira?
Bilbora etorri naiz txikia delako eta nire ikasketetarako hobea delako adibidez Madril baino.

Noiz arte geratuko zara hemen?
Abenduaren 20a arte

Oraingoz, gustura al zaude?
Bai, oso gustora nago. Oso gustuko dut Euskal Herria.

Zer da gehien gustatu zaizuna?
Festa handiak ditut gustuko. Siesta ere gustuko dut. Hemengo jendea ere asko gustatzen zait, irekia iruditzen zait. Bai, jende jatorra dago hemen.

Eta zer gutxien?
Zerbaitez kexatzekotan, eguraldiaz kexatuko nintzateke

Zer botatzen duzu faltan zure herrialdetik?
Familia, lagunak, hanburgesak eta Budweiser garagardoa.

Zer eramango zenuke zure herrialdera Euskal Herritik?
Hemengo futbola. Hemengoan askoz ere maila altuagoa dago han jokatzen dena baino. Hemen izar handiek jokatzen dute eta han berriz ia erretiratu direnek.

Ba al dakizu euskaraz hitzik?
Bai, lehendakari (ahoskera amerikar batez esana) eta gudari (ondoko paretean dagoen pintada batetik irakurri du momentuan).

Matraka: #6; 2004ko azaroaren 22tik 28ra
Lander Arbelaitz

0 comentarios