Blogia
Landerren Txokoa

Joxean Olaskoaga 'Aizperro'

Joxean Olaskoaga 'Aizperro' Hondarribiako traineruko arraunlari 'Aizperro'ri egin nion elkarrizketa Kontxako Banderarako bigarren igandea jokatzeko falta zenean. Astillero izan zen lehen igandean onena, bi segundo atera zizkion Castrori eta Hondarribiari 14.

Esperantzarik bai igandean nolabait 14 segundu hoiek errekuperatu eta bandera irabazteko?Esperantza beti egoten da, nik uste oso zaila dagola, baina ez ezinezkoa. Itsaso ona badago, diferentzia handia dago baina ez ezinezkoa. Nik uste itsasoan 14 segundu ez dela bentaja handia.

Errekor guztiak hautsi zenituzten, denak jaitsi zineten 20tik. Espero al zenuten 19:23ko denbora egin eta hala ere ez irabaztea?
Bai. Nik uste traineruak oso azkar dabiltzala. Beste estropadetan egin izan ditugu antzeko denborak 3 ziabogatara, eta ziaboga batera beti azkarragoak izaten dira. 19 inguru hortan ibiliko dia trainerak, itsasoa ona bada, noski.

Astillero eta Castrokoen artean GPRS-aren kontuagatik sortu den iskanbilaz ze iritzi daukazu?Beno, nik uste horri ez zaiola garrantzi handiegirik eman behar. Guk ere bageneukan Astilleroren erreferentzia, baina ezin genion jarraitu. Nik uste ongi etortzen dela erreferentzia bat izatea, baina nik uste Astillerok ez zeukala gehiago. Astillerok bere estropada egin zuen eta Castrok ere berea egin zuen. Castrok jakin izan balu Astillero 2 segundutara zegoela, ez zutela azkarrago egingo uste dut. Nik uste hori gehiago kontua dela, Castro bigarren txandan atera izan balitz ez zuela hobeto egingo.

Euskal Herriko arraunak ba al du etorkizunik Kantabriarren diruaren aurrean?
Ba nik uste baietz. Dena ez dela dirua. Kontua da momentu honetan kantabriarrak fuerte dabiltzala. Hori dena dnboraldiak izaten dira, eta azken urteetan kantabriako taldeak ari dira gogor. Nik uste gipuzkoar edo euskaldunok aurrera aterako garela, dudarik gabe gainera.

Zer nolako itsasoa nahi zenuke iganderako? Eta zergatik?Berdin zaigu. Nik uste ez dugula horrekin gehiegi obsesionatu behar. Argi dago itsaso txarrarekin aukera gehiago izango ditugula, baina niri berdin zait. Hori bai, egia da itsaso txarrarekin 14 segundo ez dela inolako aldea eta itsaso onarekin margen pixka bat badela. Dagoen itsasoarekin egin behar dugu arraunean eta kitto.

Kontxako Bandera irabazteko zail duzue. Zeinek irabaziko duela uste duzu?Ez dakit. Castro azken estropadetan aurretik ibili da eta Astillerok bi segundoko errenta du. Bietako edonork irabaz dezake, ikusi egin behar zer gertatzen den eta ea gu sorpresa emateko gai garen.

0 comentarios